Když jsem se dostala do svízelné finanční situace, musela jsem ji řešit. Samozřejmě, že jsem ji vyřešila tak, že jsem si našla práci. Samozřejmě mi v tu chvíli bylo jedno, zda mě práce baví či nikoli, ale z důvodu potřeby jsem ji vzala. Neusnula jsem však na vavřínech a dala si dohromady všechna pro a proti dané situace, vyhodnotila svůj přístup k životu a došla závěru, že práce, která nás živí je moc hezká, ale chce to také dělat něco, co vás baví. Pokud by za to byly i nějaké drobné, určitě by to bylo fajn. Práce, která by vás bavila a byli jste za ni odměněni se samozřejmě nehledá snadno.
Při hledání různých nabídek práce jsem narazila také na portál, který se specializuje na průzkumy. Zapojila jsem se tedy do tohoto společenství jako ten, který dotazníky vyplňuje. Nikdy mi nebylo jedno, co se děje ve světě či v naší republice a platí to o různých směrech našeho života. Byla jsem ráda a jsem dodnes ráda, že se mohu alespoň částečně vyjádřit v některých záležitostech dění světa.
Většinou jsou však dotazníky, které vyplňuji cíleny na průzkumy týkající nákupů v jednotlivých obchodních řetězcích.
Nejvíc zkušeností tedy mám s vyplňováním dotazníků týkajících se nákupu potravin a jiného spotřebního zboží.
A už se dostávám k jádru věci. Pokud vás někdy zarazilo, že ve vašem oblíbeném supermarketu došlo ke změně zboží, změně rozmístění některých potravin či změně slevové politiky, věřte, že společnost se nerozhodla sama, ale že využila i možnost zeptat se svých klientů.
Dotazníky, které vyplňuji se většinou týkají průzkumu služeb, spokojenosti s personálem, spokojenosti s přehledností a čistotou obchodu, spokojenosti s výrobky značky, kterou vyrábí přímo daný řetězec a také samozřejmě se dotazují na ceny a slevové akce. Mimo toho si také často touto cestou ověřují úspěšnost reklamních kampaní, ať už je to v televizi, v novinách či přímo v jejich letácích.
Jsem opravdu ráda, že mohu svým názorem přispět ke zlepšování našich nákupů v těchto velkých obchodech.